Ahad, 9 Ogos 2009

BUah TanGAn DaRi HaTYai


Semalam Encik Hubby balik dari Hatyai dan tiba di rumah jam 11 lebih...hampir2 terlelap jugaklah aku menunggu buah hati aku nih...isteri mithali lah katakan...harus menyambut suami di pintu...kalu dulu aku bekerja.....pukul berapa Encik Hubby balik pun aku x tau....yang aku tahu jam 10.00 malam aku kena tido.....kalu tak..bercinta lah nak bangun pegi keje....Encik Hubby kata dia telah dibawa oleh anak-anak buah dari Pejabat Tourism Kedah ke satu pasaraya di Changlun....jadi gambar di ataslah antara makanan basah yang dibawa pulang oleh Encik Hubby.........oleh kerana di sini ikan bilis dan cili kering nya tidak sama seperti di Malaysia, aku awal2 lagi sudah memesan pada Encik Hubby untuk beli 2 barang penting ini......lagi satu yang aku amat2 perlukan di sini ialah kunyit hidup....tp Encik Hubby kata x jumpa lah pulak..puas aku carik di pasar dan shopping complex di BKK nih mmg x jumlah lah si kunyit hidup nih.......and fast food mcm nugget, burger dan daging kisar nih pun mmg susah lah nak carik yg halal..yg non halal ader lah......daging kisar nih amat aku perlukan memandangkan keluarga aku amat2 lah suker mkn spagetti bolognese....so harus ader dlm stok aku...Tunggu balik raya nanti, byk lagi brg makanan yang harus aku bawa ke sini........:)

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin