Selasa, 19 Januari 2010

Adam kemaruk main game...






Adoiiii lar anak ibu sorang nih... giler gajet betul... dulu asyik nak main game kat hp aku dgn Encik Hubby.. lepas tue.. bila dah tahu main game online kat lappy.... asyik suh ayah dia bukak jerk lappy............ time ibu nak berfacebook pun dah ke mana............... kalu ikut hajat Encik Hubby nak beli PSP... tp aku dah sound awal2 kat Encik Hubby.. sebelum beli PSP tue... belikan ibu BREAD MAKER dulu yer sayang! ni wish list aku utk 2010....hehehehehe...dah ader BM nnti bertambah rajin ibu buat roti.... hehehehehe.. penattt ooo uli tepung nak buat roti........................


So atlast... bila dah x tahan hp asyik kena godeh, lappy pun si adam nak conquered... Encik Hubby pun belilah game nih kat si adam.... aku ingat lagi game Super Mario masa kecik2 dulu.... main smpi x hingat dunia.. sampai diri2 ler tangan ke hulu hilir penuh perasaan main benda alah nih.......kira nih alar2 PSP Junior lar.... hehehehehhe.. sib baik ler harga dia x mahal 490 baht ajork.. ader dlm 999 games..... si ayah pun samer time blik keje x smpt nak mandi duk layan anak dia main game.... uhhhhh.... tp selamat ler lappy ibu nak berfacebook.... so korang layan ler gambar si adam duk kusyuk main game... sekali jerk aku ajar cara nak main game2 dlm nih..dia dah boleh main sendiri.. super mario dah smpi level 4..... dah pandai dah nak bukak tutup game ni sendiri... dia dah boring sat g dia bukak ler channel karton dia... adoiii tv sumer dia dah conquered.. ibu layan facebook jerlah ehhh....






Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin