Rabu, 10 Februari 2010

ENTRY GILER......




Tajuk mmg x boleh blahhh okay.... ni aku letak pic yg aku amik sendiri before nak pi kelas thai bila ntah x ingat...... konon nk tgk ler dlm cermin gemuk sgtt ker aku nih...... ahhh amik ko..mmg gemuk pun kan! tak reti2 nak dietkan diri................... erm...... pada aku lah kecantikan luar dalam mmg patut dijaga dan diberi keutamaan.... tp kalu dah nama suami tue gatal cam Dato' dot dot dot dot... yg dah ada bini cantik pun nak carik pompuan lain pun xleh kata aper lah yerrr... yg penting hati suami tu putih, bersih, suci, ikhlas, jujur, setia pada isteri nya sudah!!! Ingat pengorbanan isteri yg bawak satu lagi nyawa dlm perut 9 bulan....

Actually... aku ada baca satu statement nih pada seorang blogger yg mmg cun melecun ler...model ler katakan.........kata mamat nih dia minat kat blogger nih... body seksi, mantap sumer lah... blogger nih dah kawin dan ader anak sorang.. yg aku x puas hati tue, mamat tue siap ckp bini dia gemuk x pandai melawa... x pandai jaga hati dia... and suker marah2 dia... dia x der nafsu pun kat bini dia... dia kata kalu dia bersama pun cukup utk puaskan nafsu dia... bila bersama dia bosan sbb bini dia gemuk so xleh nak buat aksi lebih2... skang dia kata dia lebih suker layan pompuan2 seksi kat ofis dia...................... gilerrr!!! panas hati aku baca statement laki tue!!! kalu ko dah tahu bini ko gemuk, bagi ler 10k ker biar bini ko pi slimworld ker aper ker yg boleh buat bini ko mantop cam blogger tue balik!! n satu aku cukup2 tak puas hati, kenapa lelaki suker carik kesalahan atau kekurangan isteri dan suker stori mori kat orang!! padahal isteri nih x pernah pulak nak pi heboh satu kampung kalu ler si suami nih x mantop atas katil ker, cepat sgt klimaks ker, x pandai layan bini ker, pemalas ker..................... uhhhhh.......boley gitu erkk....


* korang jgn pikir bukan2 lak... entry nih sekadar mengisi waktu lapang aku nih ..........heheheheee....tapi yg pastinya aku amat2 panas hati dgn statement mamat yg x sedor diri tue!! laki saper lah tue.....

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin