Isnin, 29 Mac 2010

CAKE DOME



Hari sabtu lepas, weol ke TESCO beli barang dapur sikit... maklumlah seminggu lepas family dari Melaka datang...jadi banyak lar stok barang dapur yg dah abis.... sampai jerk kat tesco, lum lagi masuk ke pasaraya adalah byk2 kiosk kat depan tue, so mata nih dah terpandang dgn satu kiosk yg jual peralatan dapur....sangat2 lah cantik dan nmpk moden uuu barang kat situ...dan bestnyer ada diskaun lagi 30%..... erm....tgk punyer tgk, tetiba mata nih terpandang pada cake dome nih....tgk harga 400 baht........n dapat diskaun jadi 320 baht ajer...maknanya RM32 lar kan...... murah lar kiranya tue...actually mmg dah lama aim nk beli cake dome nih...sbb senang kalu buat kek nak buh topping ker aper terus letak dlm nih...n penutupnyer kaca....so kek tak masuk angin kan............. tambah lagi barang2 bakery aku..... sukerrr sgttt... skang nih aku dlm proses nk kumpulkan barang2 utk baking kek ker, muffin ker, biskut ker, roti ker.... BM jerk aku x dpt2 lagi nih... Encik hubby dah janji bulan nih nak beli BM.............senang sikit aku nak menguli.... :)
* psssttt korang rasa worth it tak aku bayar RM32 dapat barang cenggini??? oohh lupa nk bgtau alas kayu tue boley pusing2 tauuu...besttt!!

2 ulasan:

IbuHanna berkata...

tie, sgt2 suka benda ni..bli la..nk guna sendiri jugakkan..

whizatie berkata...

aah kak iza....mmg ada gunanya pun..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin