Khamis, 29 April 2010

ALHAMDULILLAH...DOAKU DIMAKBULKAN ALLAH...

Salam blog....

Alhamdulillah ... doaku dimakbulkan ALLAH... adam bakal punyer adik... insyaALLAH.... magrib tadi aku buat urine pregnancy test sendiri.... n e result is positive! rasa mcm tak percaya pun ada.....coz lately nih aku rasa sgt2 stress sbb ramai kwn2 rapat yg mengandung... dan paling gembira sekali adik ipar aku yg dah 3 thn menunggu kehadiran cahayamata pun dapat tahu dia mengandung 6 minggu.....
InsyaALLAH...esok lusa aku akan ke hospital utk kepastian.... sebabnya aku sendri tak pasti tarikh akhir period aku....sbb aku bukan seorang yg suker tanda waktu period....hehehehehe.....harapan aku semoga semuanya selamat..... doakan ya kawan2 .....
* psssss ... adam org pertama yg gembira sbb dia akan punyer teman utk bermain nnti... syukur sgt222 pada ALLAH S.W.T

9 ulasan:

IbuHanna berkata...

wah! tahniah wati..dpt gak baby BKK ekk..

whizatie berkata...

thanks kak izza...tp watie tak check doktor lagi nih...doakan yaa...

sHiReEn berkata...

Alhamdulillah kak wati... bestnyerr.. tahniah.. yg paling terkezut... kak as pun dah pregnant yer.. wah wah... lagi bertambah happy lah errkk.. due pun dekat²... mcm pakat plak kan.... kak mus pun pregnant gak.. baru 4 minggu.. teruja ler plak..... hehehehe... anyway.. TAHNIAH....

-LaDy rAzOr- berkata...

alhamdulillah....
akhirnyer penantian kwatie membuahkan hasil..
mesti adam rasa best ada geng nak main nnti...
kalo dpt adik lelaki, boleh ajak gaduh...
kalo dapat adik pompuan, boleh ajak buli..
ehehheeee....

mama_ieta berkata...

wah...tahniah yer kak...adam mesti happy punya...hehehe...

@hasney^-^ berkata...

wah..congrats watie...nanti adam ada teman..leh gaduh2..he3..InsyaAllah..mudahan2 semuanya baik nanti. 'anak bangkoklaa'..

IbuHanna berkata...

Tie, apsal dh lama x update blog? mabuk x leh ngadap PC ke?? he heeee

ijayuji berkata...

salam kak watie!! ehehe... pheewwww, sib baik dpt trace akak dekat traffic kita :D dah ada BM rupanyer! pasni sure meroti ajerr ehhee... nanti dah tak leh letak cinta adam n harith sbb ada lg sorang ;-), semoga akak n bb selamat hingga waktunyer isnyaAllah amin..

Puteri Satu berkata...

apapun tahniah dari akak.... mai kita rapatkan saf... hiks....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin