Khamis, 6 Ogos 2009

Hadiah Farewell Aku....



MY NEW ELLE HANDBAG


Actually entry nih dah lama aku nk masukkan tp terlupa sesangat...ini hadiah yang aku dapat dari staff dan pegawai2 ofis aku....Bahagian Pembangunan Perniagaan, Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan.....Sesungguhnya aku terharu dengan pemberian diaorg....mahal seh handbag sekali dgn purse ELLE nih....siap tag harga x bukak lagi....dua2 dkt 300 lebih....

Iyerlah aku nih baru jer hampir 7 bulan berkhidmat dengan KPDN...tp x sangka dapat hadiah yang mahal cenggitu....masa opis lama di PJ dulu aku yg request nak kan microwave.....ekekekeke....

Walaupun aku bercuti 3 tahun....di hati aku nih masih mengingati dan merindui kawan2 di kedua2 opis lama aku....... aku sayang mereka2 nih.....kalu di BPAM, Kempen aku rindu pada geng2 mengulau aku....kcik, kyam, kak ku, rose, wan....kalu kat BPP, KPDN aku pun ader geng mengulau jugak....aku rindu jugak kat sabrina, linda dan kak ida..mesti korang dah hilang chief kan.....maklum ler selalunyer aku ler yg ajak diaorg nih keluar....kalu jumaat x keluar tu mmg x sah.......

Harapan aku semoga ikatan persahabatan yang telah terjalin ini tidak terputus walaupun aku jauh beribu2 batu dari kawan2 yg aku sayangi....sesungguhnya aku disini amat2 merindui saat2 gurau senda kita.......

Alamak dah entry syahdu syahdan lak nih....stop dulu lah...air mata aku dah nak mengalir nih..........last but not least....aku sayang kawan2 aku semua!!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin