Khamis, 6 Ogos 2009

Uwaaa...sedih ker blog aku nih....

5 minit yg lepas aku baru dpt call dari kak long aku...sambil sedu sedan dia ckp baru pas baca blog aku...tp dia menangis....aku tanya kenapa....blog aku nih hanyalah utk kwn2 dan keluarga yang merindui aku dan keluarga di sini....bukan nak bagi diaorg menangis.....blog aku nih hanya nak kawan2 dan keluarga tahu perkembangan kami di sini...aku x nak korang sumer lupa kat kami....tp along sedih sedih plak...ni yg buat aku lagi sedihhhhhhhhhhh...........

dah dah...x moh sedih2....esok lusa lagi aku sedih...dah ler encik hubby gi hatyai...tinggal ler aku dgn adam berdua di rumah tinggi nih........tabahkan hati mu wahai cik watie!jgn risau k along....thn nih giliran aku raya kat melaka....i'll be there this coming raya.....

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin