Rabu, 25 November 2009

Happy Birthday Sayang & Congrat To My Sister!

Malam nih baru aku punyer waktu utk menaip blog aku.. aku sibuk sgt2 minggu nih... dari hari sabtu malam hinggalah petang tadi... sibuk bawak tetamu dari Kuala Lumpur jalan2 dan shopping sekitar Bangkok........ penat tp seronok dapat puaskan hati mereka...pagi esok aku kena ke Imigresen dgn Encik Hubby utk renew visa.... malamnyer pulak mungkin akan sebok buat karipap dan kueh bingka bakar utk Majlis Jamuan Makan Malam sempena Aidiladha di Embassy bersama kak ita.......... what a tiring week!
22 hb November 2009.. birthday Encik Hubby... tiada hadiah dan kek dari aku... sebabnya aku tak kerja... takder duit nak belikan hadiah atau kek utk sambut birthday Encik Hubby.. cukuplah ucapan dan nyanyian Selamat Hari Jadi dari aku....... ini lah kali pertama tiada hadiah dari aku untuk Encik Hubby.. maklumlah.. tahun nih tahun pertama aku jadi surirumahtangga.. kalau dulu aku kerja... aku ada gaji sendiri........... aku boleh beli hadiah utk Encik Hubby............... duit yg aku dapat tiap2 bulan kat Bangkok nih pun duit dia... bagi aku, x der specialnyer kalu aku guna duit tu beli hadiah utk dia............ aku nak guna duit aku sendiri, duit titik peluh aku... erm.. xper yer sayangg.... tunggu 3,4 thn lagi bila i dah kerja balik................ itupun kalu kita stay kat Msia dan x posting ke mana2 lagi..............
Actually aku dah x ingat bila kakak kedua aku bersalin........ anak kedua... baby girl........... anak pertama lelaki sebaya adam............. tp awal 6 ke 7 bulan dari adam.............. seronok kan dapat baby lagi.......... aku tumpang gembira.. dalam gembira gembira aku... aku tetap sedih... sedih sbb aku masih menunggu bila nyawa si kecil tu akan wujud dlm rahim aku................. bila doaku akan dimakbulkan tuhan.............. aku sabar menunggu.............. mungkin ada sebab kenapa tuhan belum kurniakan anugerah yg amat2 berharga tue.................. aku mengaku, aku hambanya yg sangat2 lemah.......... kadang2 aku rasa putus asa.......... putus asa pada satu sebab nih........ tp terlalu peribadi utk aku ceritakan pada semua orang................ biarlah.......... biar masa menentukan segalanya......................... walau bagaimanapun, aku akan terus berdoa moga si kecil itu akan datang lagi dalam hidup aku............. Amin......

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin