Rabu, 25 November 2009

TUHAN tolong aku....

Aku punya masalah peribadi... masalah yg amat2 peribadi... aku x tau pada siapa hendak ku luahkan....... tak tahuuuu.. kalau ada yg sudi mendengar pun aku malu hendak luahkan.... ianya terlalu peribadi.... hati aku memberontak... aku sedih, aku kecewa, aku putus asa, aku menyesal................... YA ALLAH, tolong akuuu..... tolong aku hadapi semua ini........... bagi aku kekuatan untuk terus tempuh dugaan nih........ tp aku sendiri pun x tahu sampai bila??? sampai bila aku mampu bertahan?? setahun, dua tahun, 10 tahun??? atau sampai aku mati??? kadangkala 'berbicara' pun tidak menyelesaikan masalah........... aku kusut!!!! apapun aku nak semua orang tahu... yg aku AMAT AMAT SAYANG mak, ayah, adik beradik aku, suami aku, anak aku, keluarga mertua aku dan kawan2 aku... kalian adalah NYAWA aku.....

3 ulasan:

Unknown berkata...

slm...
kdg2 Allah sembunyikn matahari
DIA dtgkn petir & kilat
kita menangis & ttanya2
ke mana hilangnya sinar??
rupa2ny...Allah hdk hadiahkan pelangi..=)

nko bsbr & trus bsbr dgn stiap dugaan...aku penah lalui saat2 getir dlu..lps tu rs sume smooth dlm idop aku..alhamdulillah

whizatie berkata...

wawa : ntah lar wa.. aku pun x tau pada saper harus aku mengadu.. mungkin pada DIA yang maha esa kan... aperpun aku hargai nasihat ko... mmg aku pelangi akan muncul dlm hidup aku....thanks yer wa! i love u!!

bib berkata...

Aku tau ko xleh nk cite kat sape2 kan..tp aku harap ko byk2 bersabar k..btol apa wawa ckp tu...sabar ye watie

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin