Rabu, 20 Januari 2010

Citer thn 2009.... makan2 Anniversary...

Makan2 yg sepatutnya utk wifey sahaja bertukar utk suami jua, bila Encik Hubby balik tiba2...yg pakai baju oren tue anak Encik Is...

From right... aliyah, kak lita, mba asti, mba asti widiarti, tuan rumah (aku ler) mba pur dan mba dian....

All my frens here.....


Sambil study bahasa thai, sambil aku belek2 gambar lama yg ader dlm lappy nih...tetiba ternampak lak gambar masa aku buat makan2 sempena Anniversary Marriage aku dgn hubby yg ker 4 tahun... huhuhuh... awal lagi 4 tahun.... actually hari tue ialah hari cuti umum utk rakyat Thai.... dan kebetulan pulak Encik Hubby pun ader keje dkt luar sempena lawatan PM ke Thailand... maka aku pun buat rancangan utk buat makan2 utk wifey2 sahaja... yakni kawan2 indo dan neighbour aku Aliyah org kazastan......menunyer amat simple.... aku just masak nasi ayam, bee hoon sup dan kek coklat kukus........... ialah cukup utk takat 10 orang jerk yg makan...wanita2 muslim kat Chatrium nih pun x ramai.... so uolls layan lar gambar2 nih... dalam gambar2 tulah kawan2 baik aku kat Bangkok nih........... all of them sangat2 baik dan weols selalu bertukar2 makanan dan shopping sama2.... dkt2 pukul 4 pun datang lagi 2 orang kwn indo aku... mba moniq dan mba rini dgn keluarga..... to all of u.. kak alita, aliyah, mba asti, mba asti widiarti, mba pur, mba dia... ma kasih banyak ya kerana sudi datang..... n mba asti thanks 4 e present anniversary.. actually bukan utk aku dan suami pun.. utk si adam.... a set of BEN 10 tupperware... hehehheheee....

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin