Rabu, 20 Januari 2010

AKHIRNYA...

Salam...
Konon2 bajet nak mengadap FB ngan blog nih sejam jer... tp bila mood RAJIN dah datang... belek2 punyer belek gambar lama dalam memori kad hp dan camera... baru teringat byk entry sepatutnya aku upload dlm blog... tp oleh kerana tahap KEMALASAN yg melampau tambah2 lappy sebulan yg lepas masuk bengkel... tu yg xder mood nak update blog............. dan hari ini, aku berjaya mengupload kesemua entry thn lepas yg tertunggak.............walla....
Harap gambar2 yg aku upload nih dapat lah mengubat kerinduan kawan2 yg rindukan adam dan aku...ehh ader ker yg rindu kat aku??? kekekekekek..... terubatlah kerinduan mak long adam, mak usu adam, tok lang yg selalu gak jengah2 blog ibu nih.... kawan2 aku..........moga terubat lar kerinduan korang yer... jgn risau... aku x semakin kurus dan x semakin gemuk kot....hahahahahaaa... iyer ker... maintain jerk nih.....................harap2 lar yer..... so sekian dulu utk hari ini............. amin..

Wassalam...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin