Jumaat, 3 September 2010

MY BABY




Salam,


Syukur ke hadrat ALLAH S.W.T kerana telah mengurniakan harta yang paling berharga dalam sebuah perkahwinan...InsyaALLAH harta yang dikurniakan ini akan aku dan suami jaga sebaik mungkin.......... alhamdulillah kali kedua aku ke Hospital tadi, doktor tanya sama ada mahu cuba lihat lagi jantina bayi atau tidak.. sepantas kilat aku kata ... yes i want! ... kali pertama ultrasound waktu Encik Hubby ada bersama, tidak kelihatan pula jantinanya.............. dan tadi, doktor kata... I think ur baby is girl..... ermmm.... jika benar apa yg doktor katakan, sesungguhnya aku amat2 bersyukur..... dan jika andaian doktor itu nnti tidak benar, aku terima dengan seadanya... bagiku, harta yang amat berharga ini lah yang aku dan suami nanti2kan setelah 4 tahun.........biarpun bukan perempuan seperti yg aku dan suami harapkan.... biarlah harta ku ini lahir ke dunia sihat walafiat hendaknya.. itu yg lebih penting......................

Terima kasih ya ALLAH... sesungguhnya aku bersyukur ke hadrat mu.....


4 ulasan:

ijayuji berkata...

Salam kak watie! waaaaaaa..kita paling suke scan bb ehehe sonok sgt tgk dia gerak2 gitu, tak pelah lelaki pompuan sama jer asal sihat kan kan kan, belum ada rezeki lg tu insyaAllah Dia merancang yg terbaik buat akak satu hari nanti ;-) take care ya nak balik mesia nanti, kita dpt bygkan dgn perut yg ada bb tu, sbb kita pun terbiasa kena balik dulu baru hb dtg :D selamat ari raya!!

whizatie berkata...

ika...aah kan...terharu bila tgk baby gerak2....act nak sgt tahu boy ke girl sbb senang nak wat preparation...ok thanks ya for caring!

-LaDy rAzOr- berkata...

kak watie..
kalo betol girl mmg sgt sronok..
dpt sepasang!!!
kalo boy pon ok gak...
leh adam main wrestling2 ngan adik dia...mcm andy wat kat aduka..hahahaha....

IbuHanna berkata...

if betul gal, tahniah..syok sopink bju anak ppuan..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin